Whispering Pines 214 - Pigeon Forge Condo

Downtown Pf 3 Br, Indoor Pool, City View, Free Tickets
Pigeon Forge, TN, US
4.5 (42 Reviews)
Condo
Sleeps 8
3 Bedrooms
2 Baths
WiFi
No Pets
Avg
Nightly
rate
$217 Per Night
You won’t be charged yet.

The Cabin

  • Property type: Condo
  • Sleeps: 8
  • Bedrooms: 3
  • Bathrooms: 2
  • Smoking: Non-smoking
  • Beds: King: 3, Sofa Bed: 1
  • Check In Time: 4:00 PM
  • Check Out Time: 11:00 AM
  • Min Renter Age: 21+
  • No Pets

Description

Pigeon Forge, TN is a vacation capital! Let Whispering Pines Condo WP214 be your launch pad to the nearby attractions and shopping you came to experience! And after a fun-filled day, come back and relax around the pool while the kids burn off more energy (if they have any left!) at the lazy river! Raining? No problem – Whispering Pines has an indoor pool, too! When you are ready to dry off you will be welcomed home to a tastefully decorated condo that includes a fully furnished kitchen, newly carpeted living room, a dining room, and three king bedrooms, each with its own flat screen TV and DVD player, as well as a Jacuzzi tub in the master bedroom! In the evenings gather the family round for a great time of fellowship and food in the spacious living room outfitted with a flat screen TV/DVD player, seasonal gas fireplace, free Wi-Fi, and comfortable seating! There is also a washer and dryer in the unit for your convenience!

•Tile in Kitchen and Bathrooms

•Carpet in Living Room and Bedrooms

•Flat Screen TV's

•4 DVD Players

•Recliner, Loveseat and Large Chair

•Leather Sleeper Sofa

•Ceiling Fans in Living Room and Bedrooms

•Glass Top Table with 7 Chairs on City View Balcony

•2 Parking Passes

You also receive FREE Tickets to Local Shows and Attractions.

Whispering Pines Condominium Property Amenities include: Cornhole, Sauna, Fitness Room, Indoor Pool, Indoor Hot Tub, Seasonal Outdoor Pool & Hot Tub, Seasonal Outdoor Lazy River & BBQ Grills under a Pavilion.

Amenities

  • Cable Satellite
  • Wifi
  • Washer Dryer
  • Grill
  • Resort Pool
  • Hot Tub
  • AccessEasy

Availability

Host
Cancellation Policy

From date of booking until 14 days prior to arrival, cancellation is allowed. There will be a $25.00 cancellation fee deducted from your booking deposit & the remainder will be refunded back to guest. Once inside the 14 days prior to arrival there will be no refunds for any reason and all monies will be forfeited. Date or unit changes inside 14 days prior to arrival are considered cancellations.

Date changes are allowed by this host up until your 14 day prepay and cancellation date. Once you are inside the cancellation period, this host does not allow date or unit changes allowed. That is considered a cancellation.

If you cancel your reservation inside the 14 days prior to arrival your claim and refund will be handled directly between the guest and the Travel Insurance Company. You will file a claim with travel insurance company & they will require proof of cancellation reason. If you cancel outside the 14 days prior to arrival, you will be refunded your deposit less the amount of your Travel Insurance Policy.

Travel Insurance can be purchased directly from this host after booking.

Traveler Reviews

42 Reviews
4.5 out of 5
Summary
5
77%
4
10%
3
15%
2
0%
1
0%
Richard F.
Campbellsville, KY
A green check mark graphic. Verified Guest
3 out of 5
Reviewed August, 2018

Mostly great!!

We loved our condo. Our daughter in law went into labor early and ended up in the hospital over night. I miss understood that we had to be out by Wednesday at 11. I went in to tell the front desk that we would leave on that day ( thinking we had it still). The one girl was so nice but the other girl proceeded to pull the paper we signed for check out And when I tried to tell them that I thought that we thought we had all that day. She wouldn’t let me try to explain it was a misunderstanding and I felt bad about not being out. She kept pointing at my husband’s signature. I felt like she was speaking down to me. When I told her she didn’t have to make me feel stupid, she said no one was talking down to me. Well the other girl wasn’t she was. My brother visited us at the condo and was planning on his next vacation there. I haven’t told him about the check out yet.

Would recommend to others? No
Host Response (August 29, 2018):

Thank you for staying with us at Whispering Pines. We are so pleased that you loved condo 214. We sincerely hope that your daughter in law is doing well now that she is out of the hospital. We are very sorry that there was a misunderstanding regarding your FREE night. Our special for August is stay 4 nights for the price of 3, we honored the special that we advertise. Our special does not indicate that you are allowed to stay all day on the date of your departure. We apologize that you felt talked down to, I assure you that was not our intention. We appreciate you staying with us and hope that you enjoy visiting our beautiful/Great Smoky Mountain area for years to come.

Liela H.
Leesburg, VA
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed August, 2018

Whispering Pines condos

Highly recommend this location. Super friendly staff, the rooms were wonderful. These condos are in the perfect location

Would recommend to others? Yes
Host Response (August 20, 2018):

Thank you so much for staying with us at Whispering Pines! We greatly appreciate your compliments about our staff and condos. Your recommendation truly means the world to us. Reviews like these reminds us of why we love what we do. Thank you so much for your kind words and we hope to see you again soon!

Latrice L.
Douglasville, GA
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed June, 2018

Great Condo!!!

We had a great time with lots to do and great pool/lazy river/hot tub accommodations. The condo was spacious, equipped, and lots of towels. We will surely be back. Staff was very friendly as well.

Would recommend to others? Yes
Host Response (June 19, 2018):

Thank you so much for staying with us at Whispering Pines! We are so glad to hear that you had a great time and that you were able to take advantage of our on-site amenities. We're happy that you enjoyed the condo and that it had everything you all needed in it. We appreciate the kind comments regarding our staff, we are truly blessed to have wonderful team that all go above and beyond with their work. We can't wait to see you again the next time you're visiting Pigeon Forge!

Mequon, WI
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed May, 2018

Everything you could possibly want.

These are our favorite condos in Pigeon Forge! We love the city view from Building 1 and 2. The location is perfect. The grounds are very well kept. The condos are squeaky clean. We won’t stay anywhere else.

Would recommend to others? Yes
Host Response (May 07, 2018):

Thank you so much for staying with us again at Whispering Pines! We are so thrilled to hear that we've become your home away from home whenever you're visiting Pigeon Forge. The city views are truly a favorite with our guests and we absolutely love hearing about how much you all enjoy them. Your kind comments mean the world to us and we can't wait to see you again soon!

Pelzer, SC
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed April, 2018

Wonderful Stay

Our family of eight (three kids included)had a very enjoyable stay in this condo. It was very clean, had everything we needed and the staff was very professional. The kids (as always) loved the indoor pool. We would stay in this unit again!

Would recommend to others? Yes
Host Response (April 05, 2018):

Great! Thank you so much for staying with us! We certainly appreciate the kind words! Glad you all had fun and we hope we can take care of you all again soon!

Sheila P.
Erin, TN
A green check mark graphic. Verified Guest
4 out of 5
Reviewed January, 2018

our yearly trip

This is our yearly trip with Mom and we always stay at whispering pines. great location

Would recommend to others? Yes
Host Response (January 01, 2018):

We are so glad you keep staying with us, we love all guest but especially our repeat guests! See you next vacation. Happy New Years and Safe Travels!

Angel L.
Phelps, KY
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed December, 2017

Christmas get away

Loved our condo. It was very clean and the beds were comfortable. We have 2 small children and they had lots of room to run around and play. Our condo felt very 'homey".

Would recommend to others? Yes
Host Response (December 13, 2017):

Home away from home, that is what we want to be for all of our guests! We are very happy you all enjoyed your stay with us and we appreciate the kind words! We hope you will call us your home away from home next time you are in town. Merry Christmas to you and yours!

Higdon, AL
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed December, 2017

Fantastic, home away from home!!

This vacation rental experience exceeded expectations!! I have stayed many times with Whispering Pines and have never once been disappointed. Plan to go stay here next trip as well!

Would recommend to others? Yes
Host Response (December 05, 2017):

Awesome! So glad you all enjoyed your time with us and we appreciate you being such a loyal guest! We appreciate the kind words and we look forward being your home away from home next time you are in town!

Sheila M.
Booneville, KY
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed August, 2017

Whispering Pines

We stayed in a 3 Bedroom, 2 Bath, it was very spacious, lots of room, very clean , loved the Balcony. We were in room 214, great location, ground level, straight across from the Pool and Office. My Grandson enjoyed the Pool and Lazy River, but didn't find out till later they had an indoor Pool also, all was very clean. We had a Great stay. We are going back ! They Office Ladies were Wonderful !

Would recommend to others? Yes
Host Response (August 09, 2017):

Thank you so much for your kind comments regarding the office staff, property and pools! We hope you all made many great memories while in Pigeon Forge and we certainly look forward to having you all stay with us again! Thank you!

Cedar Bluff, AL
A green check mark graphic. Verified Guest
3 out of 5
Reviewed August, 2017

It's ok

Not a very friendly place. If you spoke to other guest they acted like it scared them.

Would recommend to others? No
Host Response (August 09, 2017):

Thank you for staying with us! We hope you enjoyed your time with us and we are sorry you did not find the other guests to be friendly! That is certainly not the norm around here! You can always come and talk to our staff, we are friendly! Come back and see us again soon!

Map