Cedar Lodge 402 - Pigeon Forge Condo

Upscale Luxury • Free Show Tickets • Riverside In Downtown
Pigeon Forge, TN, US
5.0 (83 Reviews)
Condo
Sleeps 6
2 Bedrooms
2 Baths
WiFi
No Pets
You won’t be charged yet.

The Cabin

  • Property type: Condo
  • Sleeps: 6
  • Bedrooms: 2
  • Bathrooms: 2
  • Smoking: Non-smoking
  • Beds: King: 2, Sofa Bed: 1
  • Check In Time: 4:00 PM
  • Check Out Time: 11:00 AM
  • Min Renter Age: 21+
  • No Pets

Description

Above & for you! Cedar Lodge Condo CL402 - is the condo with the mountain lodge luxury and upscale furnishings.This beautiful condo on the river features: Granite Counter Tops in the kitchen and bathrooms. The kitchen boasts stainless steel appliances and the dining room offers comfortable dining for 6. The owners have spared no expense to ensure a luxury getaway for you and your family to vacation in while staying in Pigeon Forge, Tennessee! This unit has beautiful hardwood floors in the living room, dining room and bedrooms. The kitchen and bathrooms feature tile flooring for your convenience. The owner has even added a Bidet to the Master Bathroom, taking luxury to a new level at Cedar Lodge. Need more convincing? Relax on your very own private riverside balcony that features plush outdoor chairs & furniture. You can enjoy morning coffee on the river or a quiet night listening to the water. When it is time to turn in, you have Two King Bedrooms with flat screen televisions to help you wind down from all of your vacation activities. You cannot go wrong with Cedar Lodge 402. It has been completely remodeled and renovated to ensure "Your Luxury Pigeon Forge Vacation!"

•Tile in Kitchen and Bathrooms

•Hardwood in Living Room, Dining Room and Hallways

•Large Flat Screen TV's in Living Room and Bedrooms

•3 DVD Players

•Granite Countertops in Kitchen and Bathrooms

•Leather Sleeper Sofa in Living Room

•Leather Loveseat & Recliner

•Stainless Steel Appliances in Kitchen

•Comfortable Seating for 6 in Dining Room

•Bidet in Master Bathroom

•Ceiling Fans in Living Room and Bedrooms

•Plush Patio Furniture on Riverside Balcony

•2 Parking Passes

Cedar Lodge Condominiums on the River Property Amenities include: Cornhole, Fishing (with TN license), Seasonal Outdoor Pool/Hot Tub & BBQ Grills.

Complimentary Tickets with your Vacation to: Ripley's Aquarium, Titanic Museum, WonderWorks, Hatfield & McCoy Dinner Show, Smoky Mountain Opry, Rafting with Big Creek Expeditions, Comedy Barn, Dinner at Mama's Farmhouse and the Magic Beyond Belief Show.

Amenities

  • DVD Player
  • Cable Satellite
  • Air Conditioning
  • Washer Dryer
  • Fireplace
  • Internet Access
  • Dishwasher
  • Grill
  • Heated Pool
  • Hot Tub
  • Wheelchair Accessible
  • Wifi
  • Nearby Grocery

Availability

Host
Cancellation Policy

From date of booking until 14 days prior to arrival, cancellation is allowed. There will be a $25.00 cancellation fee deducted from your booking deposit & the remainder will be refunded back to guest. Once inside the 14 days prior to arrival there will be no refunds for any reason and all monies will be forfeited. Date or unit changes inside 14 days prior to arrival are considered cancellations.

Date changes are allowed by this host up until your 14 day prepay and cancellation date. Once you are inside the cancellation period, this host does not allow date or unit changes allowed. That is considered a cancellation.

If you cancel your reservation inside the 14 days prior to arrival your claim and refund will be handled directly between the guest and the Travel Insurance Company. You will file a claim with travel insurance company & they will require proof of cancellation reason. If you cancel outside the 14 days prior to arrival, you will be refunded your deposit less the amount of your Travel Insurance Policy.

Travel Insurance can be purchased directly from this host after booking.

Traveler Reviews

83 Reviews
5.0 out of 5
Summary
5
86%
4
13%
3
2%
2
0%
1
2%
Hendersonville, TN
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed November, 2018

Wonderful mini vacation!

We've stay here about six times and always enjoy the condo and location. We've stayed in several cabins in the area but you can't beat this place.

Would recommend to others? Yes
Host Response (November 10, 2018):

Thank you for staying with us year after year. We are so glad you had a great time at Cedar Lodge. Condo CL402 is definitely a beautiful home and the location is perfect! We can't wait to see you again soon!

Nancy S.
Roanoke, VA
A green check mark graphic. Verified Guest
1 out of 5
Reviewed March, 2019

Have always enjoyed staying at this Unit

When reservations were made we were told the folks would be checking out on Saturday and they did not rent units for one night. We left very early on Saturday morning only to be told that unit was not ready and it had been booked for the one night. We can back at 3:00PM and checked in only to realize we did not have WiFi. We told the lady at the front desk. She phoned and told us if it was still not working to phone. We did and he stated he checked and it must be the antenna. We informed the desk what he stated and went for groceries. We both had work to do that night. We never had WiFi the entire time of our stay. We informed the front desk each day.. We had to go to a restaurant and another place to use their WiFi which I did not like since I had a lot of paperwork that needed to be spread out. This was not acceptable since it was advertised as WiFi was available during our stay. It seemed obvious that was a problem since the antenna was unplugged behind the sofa when the man stated it must be the antenna. We plugged the antenna back in and it still did not work. SOMEONE should have followed up on this. In the past we have stayed in cabins, then for years at Whispering Pines. The Staff at Whispering Pines always were available for your needs. Never again will we stay at Cedars Lodge. We have friends that were coming next month and they stated they will cancel...

Would recommend to others? No
Host Response (April 02, 2019):

Nancy, thank you so much for being a loyal guest with us at Resort Properties. We appreciate you taking the time to speak with us regarding your recent stay at Cedar Lodge. We were happy to address issues that happened during your stay. Condo 402 was rented 2 nights before your arrival so the condo did have to be cleaned and inspected before your check in. We are always happy to grant an early check in when possible. Check in starts at 4 pm however it is not guaranteed until the condo is clean and inspected. We definitely understand your frustration with the WiFi situation. We understand that it was very inconvenient for you and your son that needed to work during your getaway. We do apologize for the inconvenience that this caused for you however we assure you the situation has been addressed. We appreciate your kind comments regarding our front desk staff and hope that this will continue to be the experience you have each time you visit us. We welcome you back to stay with us the next time you are visiting our beautiful area.

Springfield, KY
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed July, 2019

Great place!

The condo was very nice and so was the area. The view of the creek was beautiful and the beds were very comfortable. It was also nice to get free tickets to some of the main events in the area. The kids really enjoyed the pool & hot tub. Overall we were very pleased with this unit and would definitely consider it for future visits.

Would recommend to others? Yes
Host Response (July 04, 2019):

Thank you for spending your family getaway with us at Cedar Lodge. We are so pleased to hear that you had a great experience and enjoyed our FREE attraction tickets and onsite amenities. We look forward to your future visits.

Jennifer B.
Grayson, KENTUCKY
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed May, 2019

Amazing Place!

I love this condo! It’s our favorite place to stay in pigeon forge! Always clean! Has everything you need! Great location and great price not to mention the explorie benefits you get with staying here! Will definitely be back!

Would recommend to others? Yes
Host Response (May 18, 2019):

Your comments are out-of-this world and correct in describing Cedar Lodge Condos unit 402 in Pigeon Forge. We are glad that you took advantage of our Xplorie passes. We definitely look forward to your return to your favorite place to vacation.

Austell, GA
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed October, 2018

Great

We enjoyed our stay. Our condo was wonderful.we enjoyed sitting out on the balcony listening to the water

Would recommend to others? Yes
Host Response (October 09, 2018):

Our guests always seem to enjoy this unit when they can reserve it; glad you did, too. The condo and the balcony view are awesome with its water and wildlife sights and sounds. We hope that you will visit us in the near future.

Spartanburg, SOUTH CAROLINA
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed September, 2018

Stash and Stepps

The condo was absolutely amazing. It felt like being at home. I definitely recommend this condo because I will be returning to it myself.

Would recommend to others? Yes
Host Response (September 02, 2018):

Wonderful! We so very pleased to hear that you loved Cedar Lodge condo 402. We love that you felt right at home while staying with us. We appreciate your review and look forward to your return visit.

Trever H W.
Dallas, GA
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed February, 2019

Family weekend

Trip was good weather was not

Would recommend to others? Yes
Host Response (February 26, 2019):

Thank you for staying with us at Cedar Lodge. We do hope you consider vacationing with us the next time you are in Pigeon Forge!

Jennifer B.
Grayson, KENTUCKY
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed November, 2018

Loved it!

This is the second time I’ve stayed in one of the condos at this location! It is extremely clean and located in a great area! Nice and quiet! I’ve taken my 74 yo mother here each time and she loved it as well! Felt like home!

Would recommend to others? Yes
Host Response (November 05, 2018):

There is nothing quite like vacationing in a place that feels like home. Thank you for bringing your mother, for your great review and comments. Keep counting your visits with us; it is our pleasure for you to stay with us.

Karen P.
Wilmer, AL
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed December, 2018

Thanksgiving family vacation

We love staying here. Very clean and nice

Would recommend to others? Yes
Host Response (December 15, 2018):

Thank you for staying with us at Cedar Lodge 402! We are ecstatic that you had a wonderful time while staying with us. Come back and see us again soon!

Donald E.
West Bend, WI
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed June, 2019

Absolutely Incredible!

CL402 was beyond what I was expecting. Extremely clean and the staff was friendly and explained everything we needed to know. The pool was always cleaned each morning and even though there are so many activities around the resort it was peacefully quiet at night. Definitely recommend this property!

Would recommend to others? Yes
Host Response (June 22, 2019):

Thank you so much for staying with us at Cedar Lodge! We greatly appreciate your review of your recent stay with us. Your compliments of our property and staff mean the world to us. We strive for all of our guests to have an absolutely incredible experience staying with us. We thank you greatly for your recommendation and welcome you back to stay with us again soon!

Map