Peace Palace - Gatlinburg Cabin

Open The Doors To A Refreshing Change Of Attitude.
Gatlinburg, TN, US
5.0 (8 Reviews)
Cabin
Sleeps 4
1 Bedrooms
1 Baths
WiFi
Pets Allowed
You won’t be charged yet.

The Cabin

  • Property type: Cabin
  • Sleeps: 4
  • Bedrooms: 1
  • Bathrooms: 1
  • Smoking: Non-smoking
  • Beds: King: 1, Sofa Bed: 1
  • Check In Time: 4:00 PM
  • Check Out Time: 11:00 AM
  • Min Renter Age: 21+
  • Pets Allowed

Description

This cabin is a lower level unit. Want a rustic, country, yet modern charm? Open the doors to a refreshing change of attitude. An endless choice of activities will occur to you as you are calmed by the tranquility of the surrounding woods and songbirds from the privacy of your back porch. Hidden away in Gatlinburg, this spacious studio offers a fully equipped kitchen, a computer desk for all your work needs, flat screen TV’s and your very own hot tub. Just a few steps away is also an in ground fire pit that you can snuggle up to while you watch the natural flames. You are only a few miles from town which has everything you could dream of. Food, shopping, museums, hiking, family activities and so much more!! This is a vacation in complete harmony with nature so come today before it is too late!

While the firestorms of 2016 were utterly heartbreaking, we are pleased to announce that the mountains are green again and reconstruction throughout the Gatlinburg area is in full swing. We appreciate your patience and continued financial support to our local economy during our temporary construction phase.

Amenities

  • Dishwasher
  • Washer Dryer
  • Air Conditioning
  • Grill
  • Hot Tub
  • Nearby Grocery
  • Wifi
  • Pet Friendly

Availability

Host
Cancellation Policy

60 days prior to arrival a refund by Host is available with a 10% cancellation fee. Host does not under any circumstances provide refunds for cancellations requested within 60 days of reservation arrival date.

Traveler Reviews

8 Reviews
5.0 out of 5
Summary
5
88%
4
13%
3
0%
2
0%
1
0%
Kun Y.
Gainesville, FL
A green check mark graphic. Verified Guest
4 out of 5
Reviewed November, 2018

Mr

The room is overall good. There are several things that could be improved.1. The sofa bed is not flat. It feels terrible.2. The top floor is noisy at night.3. Coffee machine is not working.4. Humidifier is not working.

Would recommend to others? Yes
Host Response (November 28, 2018):

We are very sorry that you had any issues during your stay. Sadly you did not mention any of the issues while you were in the cabin. Had you mentioned them while you were here we would have quickly addressed them for you. In the future we would respectfully request that you let us know about any issues so that we can remedy them for you in a timely manner. Keeping this in mind we know that your next visit can be one that you truly enjoy!

Bostic, NC
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed November, 2018

❤️���� loved our stay!!!!!!

I was so happy to have a nice clean place to stay!! The people that I spoke with at Eden Crest were great!! I am picky and I loved this place again sooo clean!!!

Would recommend to others? Yes
Host Response (November 06, 2018):

We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Pleasant. View, TN
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed October, 2018

Relaxing

We had an amazing time in Gatlinburg. The cabin was great even with two teenagers. Would definitely stay there again

Would recommend to others? Yes
Host Response (October 23, 2018):

We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Lori F.
Cincinnati, OH
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed October, 2018

Perfect!

Peace Palace was very clean and had everything you would need for a comfortable stay. Perfect for a couple, or a small family. Location is very convenient for getting to the grocery or to downtown Gatlinburg. The hot tub and fire pit made for some great relax time. We would definitely do this again.

Would recommend to others? Yes
Host Response (October 17, 2018):

We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Eric P.
,
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed December, 2017

Unexpectedly Wonderdul

Once we figured out we were in the bottom portion of the cabin, we walked in to a beautiful, clean and comfortable living space. Perfect for a couple. Similar to a small one bedroom apartment. Full kitchen was nice too. There was even a fully decorated Christmas tree! It's quiet there. It's quite a drive through some slow, curvy roads. It's worth the drive. It's paved the whole way.The office staff was kind, informative and helpful. I had to call the day of check in to get the address, which was a little nerve racking. However, when I called, the staff was ready to assist me.I would go back to this place.

Would recommend to others? Yes
Host Response (December 07, 2017):

We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Greensboro, NC
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed November, 2017

Peace Palace Review

My wife and I highly recommend this cabin. It is perfect for a weekend retreat and has all of your basic amenities as well as many extras (flat screen smart TVs, hot tub, fully furnished kitchen with kitchen items)

Would recommend to others? Yes
Host Response (November 18, 2017):

So glad to hear you enjoyed your stay! Thank you so much for all the positive feedback. Our desire at Eden Crest is to try and provide all guests with a wonderful vacation experience. We hope to see you again very soon!

Marlin H.
,
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed October, 2017

Great weekend getaway at Peace Place

Without doubt one of our new favorite places to stay. Upon arrival, we were warmly welcomed by the staff. Rooms are very nice and cozy while outside is cool, fall season at its best! Very quiet area that allows the guest to enjoy the beautiful fall leaves. Just the perfect setting for what was a fantastic weekend getaway. We are so impressed by how clean everything is and how comfortable the beds are with lovely furniture to delight the guest with superb décor. The staff were friendly caring and pleasant from the time of booking and throughout our stay. The restaurants and entertainment in the surrounding areas were very good... I highly recommend Peace Palace for locals and foreigners. Just overall a great experience.We are definitely coming back soon!

Would recommend to others? Yes
Host Response (October 26, 2017):

We appreciate all your high praise. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Diane W.
,
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed September, 2017

Peace Palace

Peace Palace was very relaxing and the amenities were great. I take online classes and upon our arrival had difficulty hooking up to the wifi. Eden Crest went beyond their duties and through several phone calls in a timely manner made sure I had wifi connection. The condo was very clean. Eden crest service is very good.

Would recommend to others? Yes
Host Response (September 28, 2017):

We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Map