Mountain Glory - Gatlinburg Cabin

Romantic Getaway Cabin With Amazing Mountain Views
Gatlinburg, TN, US
4.5 (132 Reviews)
Cabin
Sleeps 4
1 Bedrooms
1 Baths
WiFi
No Pets
You won’t be charged yet.

The Cabin

  • Property type: Cabin
  • Sleeps: 4
  • Bedrooms: 1
  • Bathrooms: 1
  • Smoking: Non-smoking
  • Beds: King: 1, Sofa Bed: 1
  • Check In Time: 3:00 PM
  • Check Out Time: 10:00 AM
  • Min Renter Age: 21+
  • No Pets

Description

Wake up with your morning coffee while enjoying amazing mountain views from your covered the day in the same spot enjoying the sounds of nature while relaxing in your 102 degree hot tub.

You and your special someone will love the charm and comfort of this unique cabin nestled near the Arts and Crafts community in Gatlinburg. You are just 10 minutes from Downtown, 20 Minutes to Dollywood, 8 Minutes to a Major Grocery Store and Pharmacy and 10 minutes to the Greenbriar entrance to the Great Smoky Mountain National Park.

Retire to the open loft king master suite with Jetted Tub tub. This cabin offers a pull out sleeper sofa in the lower level for a couple that wants to bring their kids for their stay!

Bedroom and Sleeping Arrangements:

Loft King Suite: King Bed - Sleeps 2

Great Room Sleeper Sofa: Queen Sleeper - Sleeps 2

Amenities

  • DVD Player
  • Cable Satellite
  • Air Conditioning
  • Washer Dryer
  • Internet Access
  • Dishwasher
  • Fitness Center
  • Nearby Grocery
  • Grill
  • Hot Tub
  • Fireplace
  • Mountain View
  • Near Dollywood
  • Wifi
  • No Pets

Location

Note: Travel times may vary based on season and area occupancy.

Availability

Host
Policies

Host Cancellation Policy

If you cancel your reservation 15 or more days prior to your arrival date a voucher for a future stay will be issued by host in the amount of the deposit less the reservation fee for use for a future stay within 365 days of the date of cancellation. If you cancel your reservation 14 days or less prior to arrival you will be responsible for the full reservation amount (you will forfeit the full deposit amount and the non-refundable reservation fee, and shall be responsible for the remaining rent amount and all other applicable charges associated with the reservation). Only the Guest named on the Agreement may cancel a reservation and cancellations must be made by phone call to Hosts Office.

Plans can be changed before 14 days prior to the scheduled check in with no penalty. No changes are permitted within 14 days of check in.

SmokyMountains.com Service Fee Cancellation Policy

If you choose to cancel or not use your reservation, the SmokyMountains.com Service Fee is always non-refundable.

Traveler Reviews

132 Reviews
4.5 out of 5
Summary
5
68%
4
18%
3
10%
2
2%
1
3%
Shea S.
Kimberly, AL
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed October, 2018

Great View, Perfect for Couples

Enjoyed the stay at Mountain Glory. The cabin was perfect for our weekend getaway anniversary trip. Close to town but far enough out to enjoy the scenery and not be disturbed by the hustle and bustle of downtown. The cabin was stocked with enough amenities to be able to buy food an prepare meals yourself in the cabin. If there was one thing I would point out, there were a few cobwebs hanging from the railing around the loft upstairs. Everything else was very clean and well kept.

Would recommend to others? Yes
Host Response (October 24, 2018):

Thank you for your wonderful review, Shea! We are delighted to hear you enjoyed your stay. We are sorry to hear about the cobwebs and can assure you those will be removed immediately. We enjoyed having you as our guest and hope you will consider staying with us again in the future!

Rick A.
Saint Louis, MO
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed August, 2015

Smokey Mountain Retreat

Very nice secluded property but minutes from downtown Gatlinburg.

Would recommend to others? Yes
Host Response (August 23, 2015):

Thank you Rick! We are pleased to see another 5-star review from a very satisfied guest! We hope you will come back for another visit soon and take advantage of your 10% repeat visitor discount!

Justin S.
Louisa , KY
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed February, 2020

An easy vacation

We had a great vacation thanks to the ease of check in, or lack there of. The cabin was easy to find and exactly as the photos portrayed it to be. There was no surprise by any of the amenities provided or not provided, we were well aware beforehand thanks to the detailed description on the Elk Springs website. There was a small water leak in the kitchen that we made the maintenance team aware of and it was fixed within three hours of our call. We do wish that we had been made aware of the shape of the driveway and how small it was for our cabin, we parked a little bit away from the cabin so that we felt comfortable parking. However, this didn’t really affect our cabin stay very much at all. It would affect a person if he/she was handicapped or unable to walk very well/far.

Would recommend to others? Yes
Host Response (February 02, 2020):

Thank you for your wonderful review, Justin!  We are pleased that you enjoyed your recent stay at Mountain Glory.  You definitely chose a beautiful cabin with lots of great amenities and a beautiful mountain view.  We appreciate your feedback and it was our pleasure to provide you with friendly and professional customer service during your stay.  We hope you will make plans to visit us again on your next trip to The Smokies.  Remember as returning visitors you will receive 10% off your next visit! 

Patricia M.
Georgetown, TN
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed August, 2021

Anniversary get away

I want to say I enjoyed everything about the cabin, except the bed. It was very hard and we did not sleep very good in it. The cabin was wonderful, we loved the view and the area it was in very much. The hot tub was extremely clean and the cabin was very clean also. We really had a great anniversary and would recommend this cabin to anyone, well if they get a new mattress:)

Would recommend to others? Yes
Host Response (August 25, 2021):

Thank you for your wonderful review, Patricia! We love hearing how memorable your stay was. We know each guest bed comfort differs. We will pass this suggestions along to our team. We enjoyed having you as our guest and hope you will consider staying with us again in the future. Happy anniversary!

Catherine A.
Na, NOTAVAIL
A green check mark graphic. Verified Guest
3 out of 5
Reviewed May, 2021

Cabin in Need of Deep Cleaning

Location and check in/out process was awesome.Overall the cabin on first glance looks clean, but after settling in we noticed that this place is in desperate need of a DEEP clean and some furniture needs replacing. Issues:1) Downstairs bathroom tile is extremely dirty, entire floor is not mopped and as a result there are layers of dirt. Grout is black instead of original light gray color.2) Bed needs replacing. Sprints are very noisy any time someone moves (sits or turns over) when sleeping. To the point it kept both myself and husband awake at night. We were glad to only be staying 2 nights.3) 2 out of the 3 chairs at kitchen counter in dining area are too high for counter. This makes it impossible for an adult to sit at counter. Since this is the only eating/table area this is a huge problem. Even if you want to just sit and play cards or a board game, you have to stand.4) The amount of dead bugs in the upstairs light fixture, also shows that cleaners are only doing bear minimum.5) Other examples of bear min cleaning are the stains on the green pillow shams, stains on cloth covering pool table and the amount of crumbs and dirt on pool table (it needs a good vacuuming), vent over stove is very dirty and kitchen sink has brown stains which could easily be removed with some scrubbing and stainless steel cleaner.Overall I would say that cleaners just do quick job to wash bathroom fixtures, leave new towels and change sheets. With the world having to deal with COVID I would expect rental places to be more diligent and thorough with cleaning. I know that AirBnb introduced new cleaning protocols (as I have my own rental) and this place would not pass (IMO). Gave overall rating of 3 due to location (view was awesome) and nice layout of cabin, overwise rating would have been lower. Would not stay again in this cabin unless properly cleaned and furniture mentioned replaced, not worth $300+ a night

Would recommend to others? No
Host Response (May 28, 2021):

Thank you, Catherine, for taking the time to review your stay with us. It is regrettable to hear of many cleanliness issues with your cabin. We do offer 24/7 staff assistance during your stay and the majority of the items you reported could have been addressed promptly during your visit. We apologize if your recent stay wasn't everything you expected; however, please do not suffer in silence. Call us! We want to ensure our guests are happy and are looking forward to their next visit. All of the items reported in your review have been sent to our teams to be addressed. Thank you again for sharing your thoughts with us, and we hope that next time you will reach out to us if you find anything that is not up to par.

Christie B.
Hartsville, TN
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed December, 2020

Loved it! Amazing view!

I know it's typical but my only complaint is it took all day for my hot tub to heat up and that was my entire plan, to live in the hot tub for two days. I got to use it half of one day and I kept having to fill it up because it was leaking. And looked like it had been leaking for a long time. Soggy boards under hot tub. Just a maintenance issue

Would recommend to others? Yes
Host Response (December 07, 2020):

Christie, we do certainly apologize about the hot tub issues. We have to drain and clean and refill after each stay, so sometimes they take a little bit to warm back up to temp. As for the leak, we will send maintenance out to check this out and get this issue addressed. We do apologize for any inconveniences that this may have caused you during your stay! We hope you think about using us again in the future! Have a Merry Christmas and a happy New Year!

Chad R.
Pell City, AL
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed October, 2018

Mountain Glory

Nice cabin, exactly as advertised Easy check in and out A little bit outside of Gatlinburg but not too far

Would recommend to others? Yes
Host Response (November 01, 2018):

Thank you for your kind review, Chad! We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope you will consider staying with us again during your next visit to The Great Smoky Mountains. Hurry back, your next adventure awaits!

Joseph E.
Anna, IL
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed January, 2016

Beautiful spot, great experience

The view was gorgeous, and even though it was quite a drive to get there, it was totally worth it. It was clean and had everything we needed and more.

Would recommend to others? Yes
Host Response (December 24, 2016):

Thank you for your business! We hope you will continue to enjoy Elk Springs Resort's cabins for many years to come! We are running a great Groupon promotion right now. Feel free to check it out and book your 2017 vacation with us!

Destiny H.
Sardinia, OH
A green check mark graphic. Verified Guest
2 out of 5
Reviewed September, 2019

Not what was advertised.

I purchased this cabin based on the view and when I got there there were a couple different trees that blocked the view almost completely. We were svery surprised on utterly different it was. Then when we got to the cabin we discovered a dead bird on the porch that had been dead for a while. Which meant when cleaning they didn’t even bother checking. Overall we were unhappy with the entire cabin and will not be returning or recommending it.

Would recommend to others? No
Host Response (September 03, 2019):

While we appreciate your honest review, it is concerning to us that you did not enjoy your overall visit. I do see that you called to report the issue with an animal on your deck and our Customer Service Representative offered to send out a member of our staff to clear the deck for you but you did not want anyone out. This cabin was cleaned five days prior to your arrival, and it is very possible that bird landed there during the time the cabin was left vacant. We are very sorry for any inconvenience this may have caused. I have reported your concerns regarding the obstructed mountain views to the proper department to be reviewed. We take pride in our cabins, and we want our guests to be happy with their Smoky Mountain experience. Please know it was not our intention to disappoint you. Thank you for sharing your thoughts.

Beavercreek, OH
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed May, 2021

A lovely escape

The cabin was very clean and well put together! The hot tub was heated up when we got there and ready for a dip as we watched our first sunset on the mountain. And man what a view!! We spent most of our time just sitting on the deck looking at the view. The resort was responsive, they checked in after we arrived to see if we needed anything and when we had concerns they were there within hours: they brought us an extra sheet and a new wine bottle opener. Would definitely recommend!

Would recommend to others? Yes
Host Response (May 24, 2021):

Thank you for sharing your experience with us, Amanda. You certainly chose a beautiful cabin to relax in and enjoy the peaceful mountain scenery. We hope to work with you again very soon. We encourage guests to book direct and save up to 15% on your booking. Hurry back, new memories are waiting to be made!