Million Dollar View - Gatlinburg Cabin

Million Dollar View a 4 bedroom cabin near Downtown Gatlinburg, Tennessee.
Gatlinburg, TN, US
4.5 (42 Reviews)
Cabin
Sleeps 12
4 Bedrooms
3 Baths
WiFi
No Pets

The Cabin

  • Property type: Cabin
  • Sleeps: 12
  • Bedrooms: 4
  • Bathrooms: 3
  • Smoking: Non-smoking
  • Beds: King: 1, Queen: 3, Sofa Bed: 1, Bunk: 1
  • Check In Time: 4:00 PM
  • Check Out Time: 11:00 AM
  • No Pets

Description

Million Dollar View says it all. The scenic views of the Great Smoky Mountains await you and they are nothing short of awesome from the deck of the home. Nestled in the woods near downtown Gatlinburg, this 4 bedroom and 3 bath get-away is just the right treat. Enjoy the splendor of nature while sitting on your private deck or soaking in your hot tub overlooking the majesty that is the Smokies. Now is the time to kick back and relax! Enjoy the spacious living room next to the wood burning fireplace. When you decide you need a little more excitement have fun in the game room with your very own pool table, air hockey and dart board! The open floor plan has a full kitchen that is equipped with stainless steel appliances, a mobile island and a dining room with a large beautiful log table. This unique cabin is located just a few miles from the heart of Gatlinburg with all the fun filled attractions your family and friends won’t want to miss out on. Visit the Smoky Mountains and truly enjoy the Million Dollar View!

Amenities

  • Washer Dryer
  • Cable Satellite
  • Hot Tub
  • Wifi

Host
Cancellation Policy

60 days prior to arrival a refund by Host is available with a 10% cancellation fee. Host does not under any circumstances provide refunds for cancellations requested within 60 days of reservation arrival date.

Traveler Reviews

42 Reviews
4.5 out of 5
Summary
5
62%
4
29%
3
8%
2
3%
1
0%
Yulia S.
Atlanta, GEORGIA
A green check mark graphic. Verified Guest
4 out of 5
Reviewed January, 2018

View is great; home condition could be better

The house is very spacious. The hill and driveway during snow or bad weather condition could be very dangerous. There are some issues need to be fixed: toilet leaks and microwave malfunction. Very dry air during cold time but old windows not possible to open as it crooked. all bathrooms need face update.

Would recommend to others? Yes
Host Resonse (January 09, 2018):

We are very sorry to hear that you did not enjoy your cabin choice. As you may or may not know each of our cabins are privately owned. Each owner personally chooses the décor and amenities that they feel will be the most inviting experience for both themselves and guests. We will mention the suggestion for upgrades and when any updates are made to the cabin new photos will be taken and posted on the website. We appreciate your continued support of Eden Crest. Our Vacation Planners would be happy to assist you in finding a cabin that may better suit you next time. We hope to see you again soon.

Adrian T.
Paducah, KY
A green check mark graphic. Verified Guest
4 out of 5
Reviewed December, 2017

Girl's Weekend

The view from this cabin was unbelievable! So very beautiful! We loved watching the tram go by! The cabin had everything we needed and even a Christmas tree that was very festive! We had plenty of room but our only complaints were that we did not have enough toilet tissue for the weekend. And the driveway is SUPER sketchy. Be prepared if you do not have 4-wheel drive. And use the directions they give not trust Google! This was a great cabin.

Would recommend to others? Yes
Host Resonse (December 05, 2017):

Thank you for taking the time to share your comments. These reviews are very important to us as they advise us on where we excel and where we may improve. We appreciate you taking the time out of your busy day to share your comments. Our team strives to provide each guest with an exceptional escape to paradise!We provide a starter pack of toiletries after that the guest is responsible for these items for the remainder of the stay. We look forward to seeing you again soon.

Scott H.
Niceville, FL
A green check mark graphic. Verified Guest
4 out of 5
Reviewed November, 2017

Great layout and open floor plan

Eden Crest never response to emails. I asked what the kitchen had as far as amenities. No responses. They supply one trash bag so bring plenty. They supply 1 dish towel so bring more as well. Bring board games. Leaky toilet, leaky garbage disposal. Our family enjoyed our stay and our time together. We had eleven family members hand no one was bumping into each other.

Would recommend to others? No
Host Resonse (November 29, 2017):

Thank you for your recent stay at Eden Crest. We are very sorry that you had any issues during your stay. Sadly you did not mention any of the issues while you were in the cabin. Had you mentioned them while you were here we would have quickly addressed them for you. In the future we would respectfully request that you let us know about any issues so that we can remedy them for you in a timely manner. Keeping this in mind we know that your next visit can be one that you truly enjoy!

Angelia R.
,
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed November, 2017

Felt as if you were home.

If up and out of the downtown life this is it! Beautiful view of the mountain and gorgeous when the sun comes up. We will go back.

Would recommend to others? Yes
Host Resonse (November 18, 2017):

Thank you for taking the time to share your comments. These reviews are very important to us as they advise us on where we excel and where we may improve. We appreciate you taking the time out of your busy day to share your comments. Our team strives to provide each guest with an exceptional escape to paradise! We look forward to seeing you again soon.

Richard H.
Lexington, KY
A green check mark graphic. Verified Guest
4 out of 5
Reviewed October, 2017

Hall Family 10/5

Cabin was adequate. A few things we noted:1. Trash was scattered near parking area upon our arrival2. One of the patio doors was unlocked upon our arrival.3. Recliner on main floor was broken, would not come back up after reclining.4. Beds were much to soft for our group, preference thing.

Would recommend to others? No
Host Resonse (October 26, 2017):

Thank you for taking the time to fill out the survey regarding your stay. These surveys are very important to us as they allow us to discover what areas we excel at but also what areas need attention. We apologize for the disappointment you experienced while staying with us. We truly regret that your last visit did not exceed all of your hopes and expectations. Our desire at Eden Crest is to try and provide all guests with a wonderful vacation experience. Our Vacation Planners would be happy to assist you in finding a cabin that may better suit your preferences for your next visit to the Smoky Mountains. We hope that you will accept our sincere apology in the spirit in which it is given.

Linda R.
Louisville, KY
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed September, 2017

Beautiful place

Cabin was very nice . Kitchen appliances up to date. Nice big deck .big room for gathering . View beautiful. Saw three bears up the hill from us one morning

Would recommend to others? Yes
Host Resonse (September 13, 2017):

We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Julie G.
Wayne, MI
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed August, 2017

Million Dollar View

This was our second time staying at the Million Dollar View rental property. And for the second time it did not disappoint. It was like coming home to an old friend. We saw a Mama bear and her cub right outside the deck. My grand kids loved it and so did we! We had a great time and have great Gatlinburg memories to last a life time. Eden Crest Vacation Rentals are wonderful to work with. I would highly recommend using them.

Would recommend to others? Yes
Host Resonse (August 30, 2017):

We are so glad to hear that you enjoyed your stay with Eden Crest. Our staff strive very hard to make our guests vacation experience the best that it can be. We always love to hear such great positive feedback. We look forward to having you come stay with us again.

Deborah S.
Holland, MI
A green check mark graphic. Verified Guest
4 out of 5
Reviewed July, 2017

Clean and roomy

This rental was clean and updated in some areas, but not updated in others. The deck felt safe but it is in rough shape. Not all doors shut (downstairs). We had a maintenance issue and were pleased with how quickly someone was at the door to fix it. View was nice and we saw bears most days we were there! Loved the dining room table - fit the 10 of us perfect. Plenty of plates, glasses, silverware, etc. One queen bed sloped towards the middle so the couple in there had a hard time sleeping - one ended up on the couch. Overall, the place suited our needs - a family get together - and the location was perfect. Just some things were not as nice as we've had in other rentals.

Would recommend to others? No
Host Resonse (August 16, 2017):

Thank you for sharing your review with us. We are sorry to hear that your cabin choice did not exceed all your expectations. As you may or may not know all our cabins are individually owned. Each owner personally chooses the decor, furniture, and amenities for their cabin. We will however mention these suggestions for upgrades to the owner. We do apologize for any inconvenience during your stay. Please know we will work hard to correct the issues you have brought to our attention. We will always strive to provide our guests with a great vacation experience and continue to make improvements whenever we fall short of that goal. We hope to see you again soon !

Brandy S.
Bellavista, ARKANSAS
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed June, 2017

million dollar view

We had 13 people with us on vacation and had plenty of room. The cabin really does have a million dollar view and very close to downtown. We had a lot of visitors( bears and cubs) while there. You need to make sure you keep your vehicles and cabin doors locked bc they will enter into both. I would have never believed a bear could open a car or truck door if we hadn't seen it with our own eyes. They don't bother you or anythi g but don't leave anything food outside bc they will eat it. I will stay at this cabin again in the future. The cabin had everything you would need for your stay.

Would recommend to others? Yes
Host Resonse (June 22, 2017):

So glad to hear you enjoyed your stay!Thank you so much for all the positive feedback. We hope to see you again very soon!

Debbie C.
Cleburne, TEAXS
A green check mark graphic. Verified Guest
5 out of 5
Reviewed June, 2017

Great

We really enjoyed our stay, other than a bear getting in to our van and eating all our food the 1st night it was a wonderful stayed.Definitely will be back, my husband was impressed with everything available and he isn't easy to impress.We went to Pigeon Forge and ate 3 times for some other homecooked meals than ours at J T Hannah's, it was great!

Would recommend to others? Yes
Host Resonse (June 20, 2017):

So glad to hear you enjoyed your stay!Thank you so much for all the positive feedback. Our desire at Eden Crest is to try and provide all guests with a wonderful vacation experience. We hope to see you again very soon!

Map